2021 is het jaar waarin we de nieuwe communicatieve identiteit van de gemeente Leudal gaan neerzetten en uitrollen. Deze nieuwe identiteit zal worden gebaseerd op de opbrengst van het strategische visietraject ‘Mooi leven in Leudal’.
Onze inwoners, verenigingen en bedrijven, alsmede onze samenwerkingspartners hebben deze identiteit als het ware vormgegeven door aan te geven wat zij mooi leven in Leudal nu en in de toekomst vinden. Door deze identiteit als gemeente te omarmen en communicatief uit te dragen, wordt het steeds meer een gezamenlijke identiteit waar Leudal als gemeente én Leudal als gemeenschap zich in herkent. 2021 is het jaar waarin we deze identiteit willen vertalen naar een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De communicatieve identiteit loopt als rode draad door al onze visies, beleidsstukken en communicatie uitingen heen. 2021 is ook het jaar van de herijking van het strategisch communicatieframe. De nieuwe communicatieve identiteit en de opgaven die in onze nieuwe strategische visie staan, geven ons opnieuw richting voor onze communicatie richting inwoners, verenigingen, bedrijven en samenwerkingspartners.